Időtartam: 01.11.2024 – 31.10.2027

A BE-SELF projekt célja az általános iskolai tanítók és tanárok szociális és érzelmi ismereteinek, attitűdjeinek és készségeinek fejlesztése digitális eszközök kifejlesztése és olyan innovatív pedagógiai megközelítések alkalmazása révén, amelyek lehetővé teszik a tanárok számára, hogy a tanterv keretében támogassák a tanulók szociális érzelmi tanulását. A projekt arra is törekszik, hogy elősegítse az együttműködést és a jó gyakorlatok cseréjét a európai partnerszervezetek között.

A BE-SELF projekt számos tevékenységet valósít meg, többek között igényfelmérést, digitális eszközök fejlesztését, online tanfolyam kidolgozását, kísérleti tesztelését és alkalmnazását, továbbá a projekt eredményeinek terjesztését. Ezek a tevékenységek a projektpartnerek, nevezetesen az általános iskolai tanárok részvételével zajlanak.

A BE-SELF projekt eredményei a következők:

  • kiváló minőségű, innovatív és fenntartható digitális eszközök.
  • online szakmai továbbképző tanfolyam, tesztelt és validált.
  • a tanítók és tanárok szociális érzelmi képességek tanításához való hozzáállásának értékelésére és önértékelésre szolgáló intézkedések.
  • a tanítók és tanárok szakmai fejlődésének és a gyermekek szociális érzelmi képességeinek javítása.
  • a befogadóbb és támogatóbb iskolai környezet előmozdítása.
  • hozzájárul a szociális érzelmi képességek fejlesztéséhez szolgáló gyakorlatok és politikák szélesebb körű terjesztéséhez és végrehajtásához helyi, nemzeti és európai szinten.

https://be-self.nbu.bg/bg/kontakti

https://www.facebook.com/profile.php?id=61574999362537

PARTNERS:

  • New Bulgarian University, Sofia (Bulgaria) – Coordinator
  • 121 Comprehensive school ” Georgi Izmirliev”, Sofia (Bulgaria)
  • Maieutica Cooperativa De Ensino Superior Crl, Porto (Portugal)
  • Escola Básica Gonçalo Mendes da Maia, Maia (Portugal)
  • Galileo Progetti Nonprofit Ltd., Budapest (Hungary)
  • Budapest School Általános Iskola és Gimnázium, Budapest (Hungary)